Selecteer een pagina

Werkwijze

Professional organizing

Samen aan de slag: hoe gaat dat?

Kennismakingsgesprek

Als ons eerste contact gelegd is spreken we af voor een kennismakingsgesprek van een uur. Dit gesprek is gratis wanneer we met elkaar in zee gaan. Mocht dit niet zo zijn dan geldt het standaard uurtarief.

Tijdens dit kennismakingsgesprek kom ik bij je thuis en brengen we samen in kaart waar je hulp bij wilt. Je krijgt alvast wat eerste tips en we stellen samen doelen.

Werkafspraak: direct zichtbaar resultaat

Als het klikt en we gaan met elkaar in zee spreken we af voor een werkafspraak. De duur bepalen we in overleg en hangt af van je beschikbare tijd en je belastbaarheid. De meest gebruikelijke duur van zo’n afspraak is 3 uur, zodat je meteen zichtbaar resultaat hebt. Je kunt ook een pakket kiezen voor een vaste prijs.

Meer over tarieven >

Tijdens een werkafspraak leer ik je stap voor stap een methode aan waarmee je op een doeltreffende en praktische manier méér of weer grip krijgt op je situatie. We kijken naar wat voor jou werkt en welke doelen je wilt bereiken.

Na een werkafspraak van 3 uur heb je niet alleen zichtbaar resultaat maar ook kennis van de methode om zelf mee verder te kunnen.

Na iedere werkafspraak bespreken we hoe het gegaan is en plannen we zo nodig één of meerdere vervolgafspraken.

Doelen en tijdsduur

Hoeveel tijd je nodig hebt om je doelen te bereiken, hangt samen met een aantal factoren:

  • de hoeveelheid spullen waar het om gaat en de grootte van de ruimte(s)
  • op welke gebieden je hulp wenst; spullen, administratie, agenderen, huishouden
  • jouw fysieke en mentale gezondheid
  • jouw snelheid in het maken van beslissingen

Juist voor Jou Professional Organizing
Frederike Chorus
06 - 15 08 36 07
info@juistvoorjou.nl

Privacyverklaring

KvK-nummer: 73504378